Spansktimene er godt organisert og du kan lære så mye du vil, kulturvandringene er så verdt det – du lærer så mye du kan om cubansk kultur og historie, inkludert ting du ikke kan lese om. Og dansen, har du ikke danset når du er på Cuba, har du virkelig opplevd Cuba da? Mitt svar er nei! Det er fantastisk og jeg savner det utrolig nå som jeg er hjemme i Sverige igjen. Hvis du har muligheten til å reise til Cuba, bare gjør det – du vil aldri angre!

Amanda dec-19 Viva CubaOversatt

Jeg hadde en flott tid i Cape Town! Barna på prosjektet har vært så hyggelige og lærerne var veldig imøtekommende! Byen er veldig vakker og det har vært min beste tur noensinne. Jeg visste ikke hva jeg kunne forvente før og jeg var nervøs for at jeg ikke skulle kose meg. Det er vanskelig å ikke nyte det, og jeg er glad jeg fikk gå hit!

Elsa Frivillig Sør-AfrikaOversatt

Ring eller send SMS